Search This Blog

Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru



Salam semua....kita baru je melangkah ke tahun baru 2011, didoakan anda semua sentiasa diberi kesihatan, kekayaan, kejayaan, kebahagian & keberkatan olehNYA. Tentu banyak kenangan pahit manis yg telah kita tinggalkan sepanjang tahun lepas, bagi saya memang banyak perkara & peristiwa yg berlaku...apa yg penting, mana yang baik kita jadikan panduan nuntuk terus berjaya & mana yg buruk kita jadikan sempadan / iktibar untuk memperbaiki pd masa akan dtg.

Tahun 2011 ini saya mulakan dengan berita yg amat baik dengan tersenarai sebagai antara 9 CHEF ternama Malaysia, bukan lah untuk membangga diri, tetapi ia sebagai satu amanah yg cukup berat untuk sy gandakan usaha sy dalam membantu saudara, sahabat handai dan insan-insan diluar sana. Dengan wujudnya Chef Amer Academy, Saya akan terus membantu mereka dalam menyampaikan ilmu dlm bidang apa yg saya tahu untuk mereka meningkatkan taraf hidup, menjadi lebih baik & mahir, lebih berkeyakinan serta berjaya dlm kehidupan.

Di akademi ini saya akan menawarkan kursus-kursus dalam bidang pembuatan coklat, kek & biskut, roti & masakan. Semua modul-modul telah saya siapkan, cuma perlukan sedikit masa lagi dalam menyusun jadual latihan. Diharapkan saya akan mendapat sokongan dari rakan-rakan semua dalam melaksakan impian & azam saya sepanjang tahun ini. Saya juga harapkan agar saya mempunyai lebih banyak waktu untuk berkongsi ilmu & pengalaman di ruangan ini.

6 comments:

  1. Salam,
    Selamat Tahun Baru Chef, semoga tahun 2011 akan menjadi tahun yang penuh dengan kecemerlangan untuk Chef, apatah lagi dengan terpilihnya Chef di kalangan 9 Chef ternama di Malaysia, Tahniah..

    Tak sabar menunggu info terkini mengenai kelas coklat Chef utk 2011. Mesti amat bermakna dapat menuntut ilmu dari seorang yang hebat seperti Chef.

    ReplyDelete
  2. Salam Chef Amer,

    Bila kelas untuk 2011 akan bermula ?

    ReplyDelete
  3. Salam chef Amer,

    Saya berminat nak mengikuti kelas chef Amer, boleh saya dapatkan jadualnya. Terima kasih

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Chef Amir, Tahniaaahh atas tersenarainya Chef sebagai antara yang terbaik...semoga Chef terus kukuh dan diberikan idea-idea yang lebih bernas lagi untuk dikongsikan...ammiinn..

    ReplyDelete
  5. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete
  6. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete